Algemeen

Hoe krijg je doelgericht verkeer naar je site

Zoekmachine adverteren

Zoekmachine reclame

Voor onze doeleinden is dit het adverteren binnen een zoekmachine (zoals Google). Wat ik bedoel is dat er zeer veel manieren zijn om verkeer te genereren met behulp van deze methode, maar onze discussie richt zich vooral op hoeveel tijd het kost om uw site bovenaan de zoekmachines te krijgen en eenmaal daar, wat de meest efficiënte manier is om gericht verkeer naar uw site te krijgen.

Veel zoekmachines hebben de mogelijkheid om te adverteren (dit is meestal toegang via de ‘Gesponsorde Links’, aan de zijkant of bovenaan de zoekmachine). Wat deze vorm van adverteren aantrekkelijk maakt is dat het altijd gratis is, ongeacht wat er verkocht wordt.

Hoe krijg je erkenning (de toppositie of, idealiter, de top 100)?

Wat zijn de richtlijnen:

Overleef dit. Op naar de top. Dichterbij Zak Logo.

Het eerste wat je moet doen is een website bouwen op basis van je top 5 zoekwoorden.

1. Zorg er altijd voor dat u uw belangrijkste zoekwoord/zin gebruikt binnen de eerste 100 tekens.

Waarom? Omdat het het gemakkelijkst zal zijn om deze term te gebruiken in de kop, subkop, en site beschrijving, niet te vergeten in de eigenlijke kopie.

Hier is waarom. Hogere rankings zijn van nature “beter”, en we willen onze bezoekers laten zien dat we precies weten waar ze naar op zoek zijn. Elk klein detail telt in dit opzicht. Wij willen dat de site gemakkelijk te lezen en te begrijpen is, gemakkelijk te navigeren is, gemakkelijk door de zoekmachines in de cache kan worden geplaatst, en gemakkelijk vele malen kan worden gekocht.

Deze aanpak zal je naar de top brengen!

2. titel tag

Zorg ervoor dat de hele website de aandacht trekt. Een oproep tot actie zoals “koop nu!”, enz. is maar al te effectief, maar je moet het slimmer aanpakken. De titel van de website moet zeer kort zijn en slechts één set trefwoorden gebruiken. Dit betekent dat u zich moet concentreren op binnen deze motoren en het trefwoord alleen in de beschrijving.

3. BESCHRIJVING VAN DE WEBSITE

Ik heb in veel andere methoden om doelgericht verkeer te krijgen, maar de beschrijving van de website is heel bijzonder. Hier zijn de factoren die je moet overwegen.

Het moet aantrekkelijk zijn, zonder dat het als SPAM klinkt. U kunt het twee of drie zinnen lang maken, twee of drie zinnen is voldoende en een unieke beschrijving is als goud. Spaar de Beschrijving zo veel als u kunt, en dan op de tweede, derde, en vierde woord secties, plaats de hoogste prioriteit sleutelzin.

4. URL

Ook hier moet je heel voorzichtig zijn, want als je je sleutelwoorden verliest, is het moeilijk ze terug te vinden. Het kan duur zijn, of een stille domper zetten op het verkeer.